PR produktowy



     Jednym z ważniejszych momentów przy wprowadzaniu jakiegokolwiek produktu lub marki na rynek jest sprawdzenie, co (i czy w ogóle?) z podobnymi produktami lub markami robi konkurencja. Jakie metody stosuje i gdzie popełniła błędy, bowiem analizowanie potknięć innych to też jest element optymalizacji kosztów kampanii. Jeśli dodamy do tego:

 

  • jakiego punktu startuję i co chcę osiągnąć?)
  • umiejętność przekrojowego spojrzenia na możliwości poszczególnych narzędzi
  • doświadczenie we wprowadzaniu bardzo wielu różnorodnych produktów na rynek
  • nieszablonowe i unikające rutyny myślenie
  • konsekwentne zmierzanie do osiągnięcia wyznaczonych rezultatów
  • nie lekceważenie żadnego z elementów układanki komunikacyjnej (reakcja na sygnały zwrotne z rynku, zwłaszcza te negatywne), to okazuje się, że jesteśmy w stanie stworzyć dla Ciebie TEN właśnie scenariusz postępowania.

 

 
 
Więcej w tej kategorii: « e-PR PR korporacyjny »

Najnowsze prace

Kontakt z nami

Bravecom Sp. z o. o.
z siedzibą w Warszawie, ul Mroźna 27, 03-654 
KRS 0000515370   NIP 524-277-00-98
REGON 147309798
tel. kom. +48 570 703 704
Tel./fax: +48 (22) 207 24 79
e-mail: biuro@bravecom.pl
www.bravecom.pl
JoomlaMan