e-PR

 


   Możliwość bezpośredniego dialogu z klientem to wartość obok której nie można przejść obojętnie. A taką właśnie szansę daje Internet! Jest to o tyle cenne, że tradycyjne działania pr’owe kierowane są trochę w próżnię komunikacyjną – z jednej strony jesteśmy my, nadawcy komunikatu, a z drugiej są odbiorcy naszego przekazu, o których reakcji dowiadujemy się z opóźnieniem. Często, żeby zbadać efekty naszych działań promocyjnych, musimy uruchamiać procedurę kosztownych badań. Tymczasem w Internecie rzeczy potrafią dziać się błyskawicznie, interakcje mogą zachodzić w czasie rzeczywistym, efekt marketingowy tworzy się tu i teraz. Wszystko zależy od właściwej optymalizacji wstępnej, doboru narzędzi w kontekście planowanych celów i czujności takiej, żeby w razie potrzeby zmienić sposób postępowania. 

Jeśli oczekujesz:
 
  • sprawności komunikacyjnej, popartej wieloletnim doświadczeniem
  • skutecznego planowania i przeprowadzania działań w zakresie internetowego e-pr, jesteś we właściwym miejscu, opowiedz nam o Twoich potrzebach i celach.
 



 

 
 
 
 
 
 
Więcej w tej kategorii: PR produktowy »

Najnowsze prace

Kontakt z nami

Bravecom Sp. z o. o.
z siedzibą w Warszawie, ul Mroźna 27, 03-654 
KRS 0000515370   NIP 524-277-00-98
REGON 147309798
tel. kom. +48 570 703 704
Tel./fax: +48 (22) 207 24 79
e-mail: biuro@bravecom.pl
www.bravecom.pl
JoomlaMan