Mobile marketing

     Z nowoczesnymi technologiami XXI wieku jest tak, że zanim ochłoniemy i przyzwyczaimy się do efektów jakiejś rewolucji sprzętowo-komunikacyjnej, zaczyna się inny przełom, który potrafi być wstępem czy etapem pośrednim do innych zasadniczych zmian.  

     I tak oto nadszedł czas, kiedy i w Polsce sprzedaje się już wyraźnie więcej smartfonów niż telefonów GSM, więcej tabletów niż laptopów i komputerów stacjonarnych. I trend ten przyspiesza, w związku z czym tanieją i urządzenia, i transmisja danych via Internet. Otworzył się dzięki temu nowy, bardzo już ciekawy kanał komunikacyjny dla marketerów. Spada zainteresowanie nie tylko mediami tradycyjnymi, ale też nowatorskimi do niedawna metodami komunikacji społecznej. Zwłaszcza młodsze pokolenia masowo sięgają po urządzenia, które zapewniają im bieżącą łączność ze światem, a zarazem zapewniają możliwość korzystania z prasy, telewizji i radia. Generowany przez użytkowników nowej ery potężniejący z każdym dniem kanał mobile daje szansę na dotarcie do nich z przekazem za pomocą aplikacji mobilnych lub reklam wyświetlanych na ekranie smartona lub tabletu.

     Skorzystaj z szansy, jaką niesie ze sobą zmiana modelu konsumpcji mediów. Jeśli chcesz zwiększyć zasięg Twojego przekazu, liczysz na dotarcie do potencjalnych klientów, którzy przestali oglądać tradycyjną telewizję i czytać papierową prasę, umów się z nami na spotkanie! Sprawdzimy potencjalną skuteczność działań dla Ciebie w kanale mobile, podpowiemy rozwiązania i wdrożymy je w życie.  

     Co konkretnie dla Ciebie zrobimy:

  • zapewnimy Ci zauważalnie wyższe wskaźniki klikalności reklamy po to, żeby w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w kanale mobile, a te działania zintegrujemy z innymi, aby uzyskać efekt synergii marketingowej
  • połączymy kampanie online na różnych urządzeniach: smartfonie, laptopie i tablecie
  • współpracując ze wszystkimi liczącymi się dostawcami reklamy mobile, ułożymy optymalny scenariusz kampanii dla Ciebie
  • będziemy wykorzystywali możliwości targetowania przekazu reklamowego, cały czas prowadząc jego audyt i mierząc efekty
  • w razie potrzeby zaprojektujemy scenariusz typu rich media, po wdrożeniu którego można się będzie spodziewać znacznie większej konwersji (np. na konkretne cele sprzedażowe) niż w przypadku reklamy typu display.
     
 

Najnowsze prace

Kontakt z nami

Bravecom Sp. z o. o.
z siedzibą w Warszawie, ul Mroźna 27, 03-654 
KRS 0000515370   NIP 524-277-00-98
REGON 147309798
tel. kom. +48 570 703 704
Tel./fax: +48 (22) 207 24 79
e-mail: biuro@bravecom.pl
www.bravecom.pl
JoomlaMan