Linki sponsorowane

Jeżeli:

  • masz biznes, chcesz wspierać go w Internecie i wiesz, jakie cele Ci przyświecają
  • masz rozpoznaną Twoją grupę docelową – użytkownicy Internetu? Szukają Twoich usług/produktów w wyszukiwarce czy preferują konkretne strony branżowe? Jakie informacje najbardziej przyciągają ich uwagę – przewidywalność oferty, nowości czy może bezpieczeństwo?
  • sprzedajesz różne produkty, ale nie do końca wiesz, na które stawiać – najbardziej chodliwe czy może raczej te trudniej się sprzedające, ale za to z potencjałem na przyszłość (mniejsza konkurencja, wyrafinowana technologia itp.)? Czy użytkownicy Internetu znają Twoją ofertę? Bo może lepiej zacząć od kampanii zwiększającej świadomość marki przeprowadzonej w innych mediach? Czy w ogóle sieć to dobry kanał sprzedażowy dla Ciebie?
  • Twój produkt jest sezonowy i trapią Cię rozterki, czy poza sezonem prowadzić działania podtrzymujące świadomość marki
  • chciałbyś dotrzeć do innych rynków i grup docelowych, a umocnić się z ofertą na obecnych obszarach
  • coś już wiesz o Twojej konkurencji, ale chcesz dowiedzieć się więcej – czym się wyróżniają? W czym są od Ciebie lepsi, a w których aspektach nie dajesz im szans? Interesują Cię segmenty rynku, gdzie Twoja konkurencja jest niewielka, czy też chcesz walczyć z nią o sprzedaż najbardziej popularnych produktów?
  • znasz mocne i słabe strony Twojej oferty – co jest istotne dla użytkowników? Ekskluzywne marki, ekonomiczność Twojej propozycji, program lojalnościowy, a może rabaty?

Spotkajmy się, aby porozmawiać o zasadności skorzystania przez Ciebie z linków sponsorowanych.

     Mamy bardzo duże doświadczenie w przeprowadzaniu takich kampanii, więc możesz liczyć na nasze doradztwo na każdym etapie, od strategii marketingowej (czy na pewno jest Ci to potrzebne?) do taktyki operacyjnej (jak najskuteczniej?), bowiem wszystkie wydatki w firmie muszą mieć mocne podstawy biznesowe. Tymczasem wielu inwestorów przeznacza niemałe budżety na linki tylko dlatego, że inni tak robią, nie poświęcając zbyt wiele czasu na pogłębioną refleksję o własnym biznesie! Decydując się na współpracę z nami, otrzymasz rzetelne informacje wstępne czy w ogóle uruchamiać kampanię linków sponsorowanych w kontekście Twoich usług czy produktów.

 

Jeśli wspólnie podejmiemy decyzję, że tak, wtedy w ramach:

Google AdWords

  • zaprojektujemy i zrealizujemy dowolną kampanię linków, wcześniej dokonując audytu Twojej strony www i, w razie potrzeby, wprowadzając na niej stosowne zmiany. Następnym krokiem będzie precyzyjne wyznaczenie celów kampanii i przygotowanie spójnej strategii jej realizacji – być może w synergicznym powiązaniu z innymi narzędziami
  • wykorzystamy podstawowe zalety tego narzędzia: efektywność, wysoki poziom elastyczności, pełną mierzalność efektów itp.
  • trafisz z własną ofertą w pobliże naturalnych wyników wyszukiwania za możliwie najmniejsze pieniądze – te działania wymagają nieustannego monitoringu i optymalizacji w czasie rzeczywistym, jeżeli mają odnieść skutek. 

 

Google Display Network

  • skorzystamy w Twoim imieniu z możliwości największej w Polsce sieci reklamowej, zrzeszającej tysiące najprzeróżniejszych witryn, blogów i serwisów (w tym tak potężnych jak onet.pl, gazeta.pl, youtube.com), udostępniającej powierzchnie reklamowe w systemie Google AdSense ; zasięg tej sieci na chwilę obecną to 95% polskich internautów
  • skorelujemy Twoje potrzeby reklamowe z odpowiednio dopasowanymi grupami serwisów, tak aby zainwestowany przez Ciebie budżet był spożytkowany możliwie efektywnie
  • dobierzemy odpowiednie formaty reklamowe (gif, flash, jpg, rich media) i rozmiary bannerów (wiele opcji do wyboru), które po stargetowaniu (tematycznym, kontekstowym lub na konkretne witryny docelowe) trafią do odbiorców.

 

Remarketingu 

  • uruchomimy kampanię, dzięki której dotrzesz do osób, które już kiedyś odwiedziły Twoją stronę www
  • do pracy zaprzęgniemy najnowocześniejsze narzędzia monitorowania jakości ruchu, aby kolejne „przypomnienie się” internautom przynosiło pożądany dla Ciebie skutek
  • dobierzemy odpowiedni model rozliczania się: CPC, CPS, CPL czy CPM.

 

Pamiętaj, że uruchomienie kampanii to wstępny etap naszej pracy. Dopiero po zainicjowaniu działań możliwe staje się ich regularne optymalizowanie.

W ramach optymalizacji kampanii przeprowadzanych w Google, typu display czy remarketingu na bieżąco analizujemy:

  • podstawowe współczynniki kampanii (CTR, średnia długość wizyty na stronie itd.) 
  • wcześniej ustalone KPI (np. akcje na stronie) z rozbiciem na konkretne źródła ruchu (witryny na których emitujemy reklamę). Efektem takiego postępowania jest bieżące eliminowanie przez nas nieefektywnych źródeł ruchu i sugerowanie dodawania innych dodatkowych słów kluczowych i/lub witryn, na które powinna być kierowana kampania.

Zapraszamy, na każdym etapie naszej wspólnej pracy będziesz miał pełen wgląd w jej przebieg. Odpowiemy też na Twoje pytania i wątpliwości.

 

Najnowsze prace

Kontakt z nami

Bravecom Sp. z o. o.
z siedzibą w Warszawie, ul Mroźna 27, 03-654 
KRS 0000515370   NIP 524-277-00-98
REGON 147309798
tel. kom. +48 570 703 704
Tel./fax: +48 (22) 207 24 79
e-mail: biuro@bravecom.pl
www.bravecom.pl
JoomlaMan