Neuromarketing, badania konsumenckie

Większe nakłady na marketing, promocję czy wybór strategii biznesowej uzasadniają potrzebę zbadania przyjętych przez nas założeń i narzędzi zanim uruchomimy działania. Może bowiem tak się zdarzyć, że mimo Twojej najlepszej wiedzy i intuicji nie trafisz dokładnie w gusty odbiorców. Spot telewizyjny może być zbyt długi lub krótki, logotyp nie będzie kojarzył się odbiorcom z niczym dobrym i bezpiecznym, slogan przewodni odstręczy, a nie zachęci itp. Jest wiele obszarów stycznych między znanym Ci marketingiem a zaawansowanymi badaniami odbiorców, które można przeprowadzić przed lub po przeprowadzonej kampanii. Dlatego, w uzasadnionych przypadkach, przy konstruowaniu projektów badawczych z zakresu neuromarketingu współpracujemy z firmą bioscope™.


Bioscope™ specjalizuje się w realizacji badań integrujących metody neuromarketingowe (biometryczne) z tradycyjnymi metodami (jakościowymi i ilościowymi). Badania neuromarketingowe (badania biometryczne) to wykorzystanie narzędzi pomiarowych stosowanych w naukowych badaniach psychofizjologicznych, wiedzy na temat percepcji i przetwarzania informacji oraz zachowaniu człowieka w procesie badania materiałów marketingowych. W badaniach wykorzystywana jest bateria pomiarowa (EEG, Eyetracker, GSR), dzięki czemu uzyskiwane są wskaźniki z kilku warstw reakcji psychofizjologicznych.


Produkty badawcze bioscope™ wspomagają podejmowanie decyzji na każdym etapie działań marketingowych:

 

identyfikacja prawdziwego kodu kategorii produktowej

generowanie i biometryczna walidacja insight’ów

identyfikacja świadomego i nieświadomego wizerunku marki

analiza pozycjonowania i przewag konkurencyjnych marki

badania wspomagające zarządzanie rozwojem marki (rozszerzanie)

monitoring wizerunku marki i efektywności komunikacji marketingowej

badanie konceptów kreatywnych

(pre)test reklam TV (stilomatik, animatik, gotowa reklama)

(pre)test reklam drukowanych, prasa, billboard, plakaty itp.

analiza doświadczeń konsumentów w miejscu sprzedaży – in-store – shopper

analiza materiałów POS

testy opakowań

testy sensualne produktów

laboratorium logotypu (kreacja, walidacja)

analiza potencjału logotypu

analiza stron www (wybór layoutu)

biometryczne testy UX (EEG, GSR, ET, QUAL)

biometryczne badania trackingowe (CAPI/CAWI)

badanie potencjału ofert

(pre)test mechanizmów promocyjnych

badania ceny

badania satysfakcji klientów (b2c, b2b)

badanie jakości obsługi (mystery shopper)

badania dla mediaplanerów (analiza clutteru, skuteczność rozwiązań mediowych)

niestandardowe badania przy wykorzystaniu pełnego spektrum narzędzi pomiarowych (klasyczne + biometryczne).

Korzyści.
bioscope™ simply reveal more – produkty badawcze bioscope™ integrują miary klasyczne i biometryczne, dzięki czemu przełamują ograniczenia badań tradycyjnych opartych wyłącznie na deklaracjach, jednocześnie utrzymując wszystkie zalety tych metod.

Korzyści stosowania miar biometrycznych:

stabilne i rzetelne algorytmy analityczne

precyzyjne i obiektywne pomiary (analiza reakcji w czasie)

odporność na zamierzone i niezamierzone zniekształcenia odpowiedzi przez respondentów

niewerbalny pomiar odczuć, emocji bez konieczności zadawania pytań

miary pozadeklaratywne są lepszymi predyktorami zachowań konsumenckich

 

We współpracy z naszym partnerem:

  • przedstawimy Ci bazę referencyjną – ponad 1 300 przebadanych reklam TV i 300 printów
  • dokładnie dopasujemy produkty do potrzeb badawczych
  • przedstawimy łatwo aplikowalne rekomendacje
  • dokonamy elastycznej wyceny badań
  • zaprezentujemy Ci wspólny, dedykowany zadaniu zespół
  • pokażemy Ci wnioski badawcze przekładalne bezpośrednio na korzyści biznesowe;
  • otrzymasz od nas pełen raport z wytycznymi.

Zapraszamy, Twoje pieniądze są zbyt cenne, żebyś uczył się na własnych błędach.


 

Kontakt z nami

Bravecom Sp. z o. o.
z siedzibą w Warszawie, ul Mroźna 27, 03-654 
KRS 0000515370   NIP 524-277-00-98
REGON 147309798
tel. kom. +48 570 703 704
Tel./fax: +48 (22) 207 24 79
e-mail: biuro@bravecom.pl
www.bravecom.pl
JoomlaMan